top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMirjam Van O.

Een nieuw avontuur…

En zo begint het…

Een paar nachten achter elkaar schrik ik wakker. In mijn hoofd hangt een naam, een naam voor een website? Voor een blog? Voor een merk? misschien wel een beetje van alles.

“Travelicious Africa”


Na een paar nachten, en de ochtenden opstaan met dit in mijn hoofd weet ik het zeker! Hier moet ik iets mee doen.

Na het wonen en werken in Zuid Afrika, het reizen door dit prachtige continent, de contacten die ik daar heb, en vooral de drang om bij te dragen aan het bereizen van dit prachtige continent besloot ik in het diepe te springen!

Het spreekt voor zich! alles wat te maken heeft met het reizen, bereizen, en het ontdekken van het mooie Afrika zal ik langzaamaan gaan meenemen in deze site.

Een eerlijke, oprechte plek waar we je zullen helpen bij het plannen van een volledig geplande reis, maar waar je ook terecht kan voor slechts wat extra hulp.

Vragen staat vrij…

Jullie willen Afrika ontdekken? Wij wijzen de weg!


0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page